Hem Forum Allmänt Days snack Arianna

Detta ämne innehåller 7 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Amelia 4 år, 8 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Amelia
    Deltagare

Vad tycker ni om Arianna? Jag tycker hon är lite dryg och gnällig ibland. Så hon är nog inte någon av mina favoriter. Men ja tycker om alla scener hon har med EJ. De har så bra kemi! :rolleyes:

sochz
    Deltagare

Jag står inte ut med Arianna! Hon bara gnäller och drar upp antingen Nicole eller Sami och är svartsjuk och självupptagen. Blää orkar inte, hon kan lika gärna sitta inne, hejjar på Nicole 😀

sochz
    Deltagare

Kan ej låta bli att tycka det var skönt att hon dog 😀 Men var inte hjärtat förstört men ändå donerar hon det?? Mystiskt haha, hon kommer säkert komma tillbaka levande om ett tag också, som dom brukar i days haha xD

lm_ask
    Deltagare

sochz;556251 wrote: Kan ej låta bli att tycka det var skönt att hon dog 😀 Men var inte hjärtat förstört men ändå donerar hon det?? Mystiskt haha, hon kommer säkert komma tillbaka levande om ett tag också, som dom brukar i days haha xD

Jag blev överlycklig när hon dog haha. Så skönt att bli av med henne! Hon hade endast ett hjärtfel och det går ju att leva med och är inga större problem egentligen. Men sedan är det också Days och där händer alltid det otänkbara haha.

Nela
    Deltagare

hahahhha tycker också det är skönt att hon är borta hon irriterade mig jätte mycket 🙂 och var helt onödig som karaktär i serien. men man vet aldrig i days kommer alla tillbaka hahahhahaah.

Diva style

Mangse
    Deltagare

Skönt att hon dog. Coolt att Miss Nicole DiMera upptäckte allt…

Amelia
    Deltagare

Jag tyckte det var sorgligt när hon dog på ett sätt. Även om jag inte tyckte om henne som karaktär så sorgligt när hon dog. Tycker synd om Rafe, Brady , Gabi och framför allt Melanie. Hennes tal på begravningen var jätte fint!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.