Hem Forum Allmänt Days snack carlys dotter

Detta ämne innehåller 6 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Nela 5 år, 7 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

tjej197
    Deltagare

är det melanie som är carlys dotter? var det inte mia som var det??

lm_ask
    Deltagare

tjej197;552878 wrote: är det melanie som är carlys dotter? var det inte mia som var det??

Det är Melanie. Mia har ju redan en mamma ~ men hon slängde ut henne när hon fick reda på att hennes dotter var gravid.

tjej197
    Deltagare

men mia har ju nämnts flera ggr.

Days forever
    Deltagare

Det är Melanie

IHope
    Deltagare

Men det är för att Vivian tror att det är Mia, men det är egentligen Melanie.

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Jag trodde också att det var Mia och förstod inte att det är Melanie förrän Carly sa rakt ut: “Min dotter hatar mig. Melanie hatar mig.” Jag tänkte att det var medvetet att Carly sprang på Mia den där gången på piren och att det var henne hon pratade om som sin dotter. Jag tänkte det jättelänge. :p Jag vet att Mias mamma kastade ut henne, men jag tänkte att Carly hade ju tvingats ge bort sin dotter och då antog jag att hon hade blivit adopterad och att den var mamman som adopterat henne som kastat ut henne. Men så fel jag hade… :p

Tänkte aldrig att Lawrence och Carly hade gett hennes dotter till den biologiska pappan, och har svårt att tro det nu också. Varför skulle Lawrence velat göra det? Tror att Trent måste ha adopterat Melanie på något sätt!?

Nela
    Deltagare

ser att mitt svar blev raderad pga att det var spoiler men gå till “days spoilers” och under “Carly?” kan ni läsa vem som är Melanies pappa 😉

Diva style

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.