Hem Forum Allmänt Days snack Den nya Taylor!

Detta ämne innehåller 20 svar, har 11 deltagare, och uppdaterades senast av  Thoria 4 år, 1 månad sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Direkt när jag såg henne tyckte jag att jag kände igen henne. Kollade på IMDb och hon har bl.a. spelat Ava Vitali i Days tidigare! Om jag inte minns fel så var det Steves ex som var med i den där maffiafamiljen eller vad det var och som ville skada bl.a. Kayla. Har jag för mig… Så jag har lite svårt att se henne som Taylor nu, helt plötsligt…

C E C I L I A
    Deltagare

Helt utav samma åsikt 🙂

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Känns verkligen som att Taylor som karaktär blivit annorlunda. Som att den gamla Taylor inte skulle ha gått med på att vara med E.J. nu när han ska lämna Nicole, och haft picknick med honom. Okej, den gamla Taylor kysste honom flera gånger, men hon kämpade ändå emot sina känslor. Nu när det är den nya Taylor så gör hon inte det längre. Eller så är det bara ett sammanträffande att det hände precis när skådespelaren byttes ut… :vetej:

Thoria
    Deltagare

Det hände nog bara när skådespelarna byttes ut.. Hade nog varit samma story även med den gamla Taylor.

Men jo! Jag tycker verkligen inte om när de tar skådisar som spelat andra i serien innan! Väldigt svårt att se henne som Taylor när hon var värsta psykot när hon spelade Ava!
    Samma sak att Adrienne var ju Mimis mamma.. Kommer inte ihåg vad hon hette då.. Bonnie?

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Jag vet inte varför, men med Adrienne har jag inte det problemet. Jag kommer ihåg henne som Bonnie också, såklart, men jag tycker ändå om henne som Adrienne. Dock kommer jag inte ihåg om jag kände så i början när hon kom tillbaka till Days som Adrienne, men jag är hur som helst ganska säker på att jag inte reagerade lika negativt som jag gör nu med Taylor. Okej, ibland går min hjärna lite bananas och råkar tänka på Adrienne som Mimis mamma, fast det händer extremt sällan eftersom Mimi inte ens är med i serien längre.

gunlillemor
    Deltagare

Håller med.Minns henne mycket väl.Höll ju Stewen och någon mer fången.Lite halvgalen var hon.Har väldigt svårt med att se henne som Taylor

gunlillemor
    Deltagare

Adrienne hade väl ihop det med Maggies man.Fast då var hon väl bonnie kanske.?Det var en löjlig del av VBÅ,Maggie o hon som både levde under samma tak som Micky,,

Gisela
    Deltagare

Hela Taylors storyline ar lojlig fran borjan till slut sa jag kan inte ta karaktaren pa allvar i allmanhet.

Faith_Hope_Love
    Deltagare

gunlillemor;558427 wrote: Adrienne hade väl ihop det med Maggies man.Fast då var hon väl bonnie kanske.?Det var en löjlig del av VBÅ,Maggie o hon som både levde under samma tak som Micky,,

Haha, jag håller med. Bonnie var minst sagt väldigt.. hm.. speciell… :visslar:

Amelia
    Deltagare

Jag föredrog nog den gamla Taylor framför den nya. Tycker det är tråkigt att de bytte ut henne

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Amelia;558478 wrote: Jag föredrog nog den gamla Taylor framför den nya. Tycker det är tråkigt att de bytte ut henne

Jag håller med! Eller, på ett sätt verkade den gamla skådespelaren lite “obekväm” ibland eller hur ajg ska förklara det. Men jag gillade henne ändå, för jag tänkte att det kanske var lite så som Taylor “skulle” vara. Hon passade liksom med bilden jag fick av Taylor. Däremot tror jag hade jag hade föredragit den nya Taylor om hon hade haft rollen från början och inte spelat Ava Vitali tidigare. Rent allmänt så kan det ju kännas lite jobbigt när de byter skådespelare, även om de byter till en bra skådespelare…

Amelia
    Deltagare

Faith_Hope_Love;558492 wrote: Jag håller med! Eller, på ett sätt verkade den gamla skådespelaren lite “obekväm” ibland eller hur ajg ska förklara det. Men jag gillade henne ändå, för jag tänkte att det kanske var lite så som Taylor “skulle” vara. Hon passade liksom med bilden jag fick av Taylor. Däremot tror jag hade jag hade föredragit den nya Taylor om hon hade haft rollen från början och inte spelat Ava Vitali tidigare. Rent allmänt så kan det ju kännas lite jobbigt när de byter skådespelare, även om de byter till en bra skådespelare…

Ja jag tycker också på ett sätt den gamla Taylor verkar vara lite “obekväm” eller rent utav “stel” i rollen ibland också så jag tror jag förstår lite vad du menar. Men tycker ändå hon passade bättre. Jag menar till exempel så minns jag att Martha Madison som spelade Belle var väldigt stel i början när hon skulle spela Belle men sedan blev hon faktiskt riktigt bra tycker jag. ( fast jag föredrar Kristen Storms där som Belle då)

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Amelia;558501 wrote: Ja jag tycker också på ett sätt den gamla Taylor verkar vara lite “obekväm” eller rent utav “stel” i rollen ibland också så jag tror jag förstår lite vad du menar. Men tycker ändå hon passade bättre. Jag menar till exempel så minns jag att Martha Madison som spelade Belle var väldigt stel i början när hon skulle spela Belle men sedan blev hon faktiskt riktigt bra tycker jag. ( fast jag föredrar Kristen Storms där som Belle då)

Jag föredrog nog också Kirsten Storms. Tror jag. För jag kommer ihåg att jag inte alls gillade när hon försvann, men sen vande jag mig ändå vid Martha Madison och hon blev den “vuxna Belle” för mig medan Kirsten Storms mer var “tonårs-Belle” typ. Fast det var ju en annan skådespelare emellan de två som bara varade i några veckor, om jag inte minns helt fel. Hon var ju bara förskräcklig… Så då blev man ändå riktigt glad sen när Martha Madison kom, haha!

Amelia
    Deltagare

Faith_Hope_Love;558502 wrote: Jag föredrog nog också Kirsten Storms. Tror jag. För jag kommer ihåg att jag inte alls gillade när hon försvann, men sen vande jag mig ändå vid Martha Madison och hon blev den “vuxna Belle” för mig medan Kirsten Storms mer var “tonårs-Belle” typ. Fast det var ju en annan skådespelare emellan de två som bara varade i några veckor, om jag inte minns helt fel. Hon var ju bara förskräcklig… Så då blev man ändå riktigt glad sen när Martha Madison kom, haha!

mm just ja. Kommer inte ihåg skådisens namn innan Martha Madison men hon verkligen stel och trist 😛

Men det är ju som sagt viktigt att den nya blir bra så att den kan ersätta rollen utan problem eller till och med göra rollen bättre.

Nela
    Deltagare

gillade inte den gamla hon såg alltid ut som om hon hade förstoppning eller ont hon kunde inte prata normalt utan alla miner som hon gjorde:rolleyes:. hon var sååååå irriterande.bra att de bytte ut henne. visst tänker man på psyko Ava när man ser den nya skådisen hahhahahah men hon är mycket bättre jag får en bra känsla av att se på henne så vi vänjer oss till slut som med alla andra 😉

Diva style

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.