Hem Forum Allmänt Days snack EJ (James Scott) till Stockholm

Taggat: 

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Gisela 4 månader, 2 veckor sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

Gisela
    Deltagare

Hej! För dem som missade James Scotts (EJ DiMera) Köpenhamn-besök och event för ett par år sedan så kommer det nu en ny chans att träffa honom.

Den 29-30 juli kommer James nämligen till Stockholm för ett fan event. Några av medlemmarna här var med sist i Köpenhamn och kan säkert intyga att det är en häftig upplevelse och en rolig helg där man får ställa alla frågor man vill om Days och hur det går till bakom kulisserna osv.

James

Är man intresserad av att komma så behöver man bara hålla ett öga på James twitter eller skicka ett meddelande till mig. Hoppas att se några av er där!

godinna82
    Deltagare

Var i Stockholm han ska vara?

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Åh, vad roligt! Det blir på hemmaplan för mig, så jag skulle gärna komma om jag har möjlighet! 🙂

Gisela
    Deltagare

Hej! Det finns endast ett fåtal platser kvar nu, så vill man komma får man gärna kontakta mig omgående för att säkra sin plats. Maila mig på malin.gisela@gmail.com

Vi kommer vara på olika platser runt om i Stockholm med Meet & Greet på ett centralt hotell. Exakt plats får man när man reserverar sin plats. Man måste anmäla sig i förväg. Hoppas vi ses!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.