Hem Forum Allmänt Days snack Inget Gott nytt (Våra bästa) år på TV3!

Detta ämne innehåller 208 svar, har 44 deltagare, och uppdaterades senast av  mysgrabben 4 år, 4 månader sedan.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 209 totalt)
  • Författare

Days forever
    Deltagare

:ledsen: Är också skitledsen!

Days forever
    Deltagare

Ska bli intressant att höra i morgon om dom säger något före eller efter programmet!

Andreas
    Forumledare

Charlotte;557567 wrote: Kan inte vi få på 6an som Norge har ? Norge har det bra dom…

Norska tv6 har nog en annan profil än vår svenska. Från Wikipedia: “TV6 har unga manliga tittare som primär målgrupp.” Det stämmer inte riktigt överens med Days. 😉

Charlotte;557569 wrote:
    Så här skrev en person.. Och en sak till…visst man behöver inte betala er nåt för att se via er play, men det kostar att ladda och se tv via bredbandet.
    Man behöver ett väldigt stort (dyrt) bredband med många GB för att kunna se 40 min/dag varje dag om året. Och när sina original GB tar slut så tvingas man betala för mer GB och då blir det inte “gratis” i slutändan. Aldrig hört förut, någon som vill hjälpa mig här?

Många har bara mobilt bredband, eftersom det är vanligt att man struntar i att ha dator och bara använder iPad och liknande. Mobilt bredband har oftast gränser för hur mycket trafik man får använda, innan man måste köpa mer. Och skulle man se en timmes tv på play varje dag, så blir det nog några hundralappar i månaden.

Days forever
    Deltagare

det känns som vi förlorat mot dom! 😡

Days forever
    Deltagare

Charlotte;557567 wrote: Varför ska Tv3 förstöra allt för oss? Och bara visa en massa skit på tv i stället ? ( Repriser)

Kan inte vi få på 6an som Norge har ? Norge har det bra dom…

Jävla TV3….

dessa DJÄVLA repriser!!

Days forever
    Deltagare

Jaja men då har dom förlorat en tittare nämligen mig!

Days forever
    Deltagare

Dom har bara bestämt sig på tv3 att dom skall sura!!

Days forever
    Deltagare

Kommer bara bli sånt nu ju!

Days forever
    Deltagare

:sur::mad::deppig: Usch vad låg man känner sig, som Days fantast är detta värsta dagen nånsin!

Days forever
    Deltagare

Folk fortsätter klaga härligt!!

IHope
    Deltagare

Förstår inte hur tv3 tänker. Repriser på något som är skit. Tycker dem kunde ha kvar det då i TVn.

Days forever
    Deltagare

Tre stora reklampauser usch!!!!!!!!!!!!!

MLW76
    Deltagare

Ok! Tack för svaret! 🙂

Faith_Hope_Love
    Deltagare

enkeli35;557554 wrote: Tack snälla du för ditt svar.. och då är det dax att säga Hejdå älskade Våra Bästa År. Är en utav dom som följt serien ända sen från början.. snart i 20 år. Blir riktigt ledsen när jag tänker på att imorgon är det slut.

Jag förstår att det känns riktigt surt. Jag har själv kollat på Days i 15 år (över halva mitt liv!) och tycker det är riktigt trist att TV3 slutar visa det på tv då det är en så väldigt bra serie. Men det finns alternativ. Jag förstår om du skulle vilja fortsätta se det på tv, men är det inte bättre att fortsätta se det på datorn (TV3Play, youtube eller bäst av allt; här!) än att inte se det alls!?

nofear
    Blockerad

Om dom sänder i Norge så är det bara att vänta tills dom kommer ifatt Och så får någon som har tillgång till tv6N spela in och sedan lägga upp det här.om inte tv3 ger med sig.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 209 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.