Hem Forum Allmänt Days snack intervju av skådisar

Detta ämne innehåller 7 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Gisela 3 år, 8 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Nela
    Deltagare

såg video här på sidan när gina intervjuar skådisar. märkte en grej i slutet att stefano gick med käpp .

Diva style

Amelia
    Deltagare

mm såg också det avsnittet genom days-sidan på facebook. Tycker att Gina kunde ha förberett sina intervjuer lite mer. Det kändes nästan lite pinsamt att hon skulle representera Sverige inför Days of our lives. Men hon verkade ju inte vara lika stort fan av serien som oss här på forumet så det var nog därför.

Ja jag såg också att han  gick med käpp. Det var något nytt. Fast vi ligger i fyra år efter USA så Stefano kanske inte har käpp i de svenska avsnitten.

Thoria
    Deltagare

Han är ju ändå 86 år så han börjar ju bli rätt gammal 🙂

Days.nu
    Forumledare

Gina trodde nog att hon skulle få göra ett bakom kulisserna-reportage, men jag har läst i andra sammanhang att studion är helt stängd för besök nu sedan några månader tillbaka, eftersom de är så skraja för att information ska läcka ut. Men det hjälpte ju inte att besöket var så dåligt planerat och att publicisten var en bitch. 😉

Nela
    Deltagare

jo det har du i rätt glömde helt att vi är några år efter i sverige hahahahah. men han ser likadan ut  🙂 han blir aldrig gammal ,så klart det är stefano vi talar om 😉 när det gäller gina hon var lite tagen på sängen och synd att de blev så dåligt bemötta .vilken gestapo den kvinnan var :/ jag bara wtf vad arg hon är :/ och brady ohhhhhhhhh mitt hjärta smälte <3 hihiihihihi

Diva style

Amelia
    Deltagare

jo det har du i rätt glömde helt att vi är några år efter i sverige hahahahah. men han ser likadan ut :) han blir aldrig gammal ,så klart det är stefano vi talar om 😉 när det gäller gina hon var lite tagen på sängen och synd att de blev så dåligt bemötta .vilken gestapo den kvinnan var :/ jag bara wtf vad arg hon är :/ och brady ohhhhhhhhh mitt hjärta smälte <3 hihiihihihi

Å jag gillade också intervjun med Brady. Han var så skön och avslappnad. 🙂

Gisela
    Deltagare

Gina trodde nog att hon skulle få göra ett bakom kulisserna-reportage, men jag har läst i andra sammanhang att studion är helt stängd för besök nu sedan några månader tillbaka, eftersom de är så skraja för att information ska läcka ut. Men det hjälpte ju inte att besöket var så dåligt planerat och att publicisten var en bitch. 😉

Alla planerade studiobesok drogs in for att par manader sedan for att information kom ut… det var Freddie och Judie (som klipper deras promos) som delade med sig lite hej vilt. Det ar fortfarande ett problem med studion oppnar for besok igen i november.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.