Hem Forum Allmänt Days snack Kate

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Hitchhiker 8 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Amelia
    Deltagare

Jag tycker synd om Kate ibland. Hon har haft en sådan otur när det gäller män. Just nu håller Stefano på att manipulera henne ser det ut som och så kommer Ian också in i bilden och han verkar ju inte heller vara särskilt trevlig utan bara creppy. :/

jag håller inte riktigt reda på hur det är med de andra. Har bara hört att Curtis  ( Billies och Austins pappa)drack och kanske till och med misshandlade henne.

Bill Horton ( Lucas pappa) var väl en av de få vara snälla mot henne. Men den bästa romansen var med Roman. Synd att de inte är ihop längre.

Även om Kate är väldigt elak tycker jag om henne för hon är rätt så rolig och härlig karaktär. Jag tycker hon förtjänar lite lycka hon med.

mixMartina
    Deltagare

Hon var även tillsammans med John ett tag, och han är också en god man. 🙂

Men jag håller med dig, jag gillade när hon och Roman var ihop. 🙂 Det vore roligt om de blev det, även om jag inte tror att det kommer hända… Till och med Lauren Koslow som spelar Kate gillade det paret!

Hitchhiker
    Deltagare

När John var heroinist :O

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.