Hem Forum Days Spoilers Days USA Kullisuppdatering?

Detta ämne innehåller 5 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Nela 4 år, 4 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

nokian82
    Deltagare

Är det bara jag som upplever att Days behöver uppdatera sina kulisser något, jämför med andra såpor/serier så upplever jag tyvärr att days ser föråldrat. Nu menar jag inte att det ska genomföras en stor förändring, men en liten uppdatering kan ej skada.

Days forever
    Deltagare

Som Dimera huset där ser man ju bara vardagsrummet skulle vara kul om dom kunde förnya där lite!

lovely_me86
    Deltagare

En sak som stör mig är att de ofta hakar upp sig på en plats. Helt plötsligt ska alla hänga på Café Java. Ett par veckor senare är det bara Maggies restaurang alla ska vara på osv. Den där piren är ju ständigt återkommande. Känns ju lite skumt att alla passerar den när de ska äta o shoppa. En pir ligger ju vanligtvis inte direkt vid ett köpcentrum eller liknande. Det känns billigt när de inte varierar sig. Hade varit kul att se resten av husen där de bor.
    För ett par år sedan såg man en eldstad i Samis gamla lägenhet där Daniel bor nu. När kom den dit, den fanns inte tidigare…

Nela
    Deltagare

håller med om speciellt piren att alla träffas där fattar inte och speciellt när stefano vicktor eller ej ska hålla hemliga maffia möte så är de där på ett allmänplats där alla kommer och oftast så pratar man hemligheter där utan att bry sig om någon hör . sedan dimeras hus ,brady pub mm alltid samma. man kan undra så stor hus som de har att de alltid är i vardagsrummet allihopa. vicktors hus också. som du säger alla ska hänga på samma ställe java kaffe brady pub eller maggies restaurang.

Diva style

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.