Hem Forum Allmänt Days snack Rex

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  KerstinC 2 veckor, 1 dag sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Amelia
    Deltagare

Såg  i en artikel att Rex hade kommit tillbaka:) Va roligt! Han var en mina favorit karaktärer innan. Jag tycker det känns lite konstigt bara att Kyle Lowder spelar honom nu eftersom han spelade Brady Black innan. När jag började kolla 2007 ( i sverige i USA är det ju omkring 4 år före så jag tror det där var 2003) så delade han och Rex många scener .
    Jag tycker  dock Lowder är en skicklig skådespelare och han påminner lite om Eric Winter som spelade Rex innan till utseendet. Han passar nog bra. Men jag blev som sagt lite förvånad bara att de valt just honom att spela en helt annan karaktär.

• Detta ämne redigerades 2 veckor, 5 dagar sedan av  Amelia.

Days.nu
    Forumledare

@amelia, håller verkligen med om att det känns ovant! Särskilt när han har scener med Chloe, för de hörde ju liksom ihop på den gamla goda tiden när han var Brady. Men å andra sidan skulle det kännas konstigt om han blev Brady igen, för den nuvarande har spelat honom så länge nu.

KerstinC
    Deltagare

Gillar inte han alls. Sara skulle ha valt Eric o redit ut detta med honom. Är mkt besviken på detta!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.