Hem Forum Allmänt Days snack Vad är grejen med EJ?

Detta ämne innehåller 9 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av  Days forever 4 år, 3 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Amelia
    Deltagare

Jag har inte riktigt förstått det här men många kvinnor i Salem tycker han är snygg.

Jag har aldrig tyckt det. Fast jag faller i och för inte för långa muskelknuttar heller. Jag menar om jag skulle välj någon kille att falla för var det nog Lucas , Gus,Nick , Nathan eller Will ( alltså som ser lite mer pojkaktiga ut). Och så dras jag också till snälla killar och inte badboys.

Varför är EJ så speceill som gör att så många kvinnor bara faller för honom så ofta? Jag tycker det börjar kännas lite väl uttjatat.

Sedan har jag svårt att förstå hur man kan bli kär i en man som bara utnyttjar kvinnor han är ihop med. Jag menar nämn en relation som han har haft utan att han har utnyttjat den han “älskar” på något sätt. Och ändå tyckts han fortsätta vara en sådan kvinnokarl :confused:

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Jag tycker att E.J. är snygg. Däremot så skulle jag nog ha haft problem med hela DiMera-grejen och antagligen fallit för någon som var lite mer av en good guy…

Gisela
    Deltagare

Nu ar det ju stor skillnad pa verklighet och pa sapa. Jag kanner James och han ar otroligt trevlig och han ar inte alls lika polished i verkligheten som EJ ar. EJ bara en roll han spelar, saklart. James lever i shorts, jeans och t-shirts. Han ser ofta ut som att han precis bara rullat ur sangen nar jag pratar med honom pa FaceTime eller Skype haha. Jag tycker absolut att han ar snygg men det ar baserat pa hans personlighet ocksa. Pa sa satt tycker jag kanske att EJ ar extra snygg for att jag vet vilket otroligt jobb som ligger bakom hans karaktar.

EJ tror jag att manga fans foll for dels for hela badboy-grejen men ocksa for att Samis karaktar utvecklades mycket nar han kom. Det betyder ju inte att det vore trevligt att dejta en halvkriminell maffia-son i verkligheten, men det ar underhallande TV.

Att alla har olika smak hor ju liksom lite till. Det ar darfor Days och GH och alla sapor har olika killar och skadespelare med. Man tycker om olika slags karaktarer precis som att manniskor IRL faller for olika personer och utseende. Det ar ju helt naturligt.

lovely_me86
    Deltagare

Salem-kvinnorna tycker att han är snygg och rik. Diamonds are a girls best friend sjung ju Marilyn Monroe…

Nela
    Deltagare

tycker han är snygg men om jag skulle välja en ur serien det skulle definitivt bli Brady han är sexy,snygg snäll men lite badboy över honom ändå 🙂

Diva style

Gisela
    Deltagare

Just det dar med att han ar en skitstovel ar ju med flit haha. Days ar en klassisk sapa pa det sattet att det finns onda och goda karaktarer och sen finns det karaktarer som man ska alska att hata. Det gor att man blir kanslomassigt engagerad vilket behovs om man ska fortsatta att titta ar ut och ar in. En TV serie som gar i prime time istallet ska bara underhalla folk i 13-24 avsnitt per sasong och forfattarna har pauser for att forbereda story och producenterna har en helt annan budget eftersom kostnaderna blir helt andra.

Bade Sami och EJ anses vara “alska att hata”-karaktarer. Man ska bli sa arg nar dem ljuger och grejer att man ska heja sa pass mycket pa den som dem ljuger for att man helt enkelt maste titta for att se dem fa upprattelse. Det hade aldrig gatt att underhalla folk dag ut och dag in i 50 ar om alla karaktarer var goda och snalla.

Days forever
    Deltagare

James Scott gör en fantastiskt bra tolkning av en Dimera bad guy!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.