Hem Forum Personligt Vad jobbar du med/Vad pluggar du?

Detta ämne innehåller 52 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av  Amelia 4 månader sedan.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare

Ztoke
    Deltagare

Random;557889 wrote: Mitt liv består mycket av flyttar just nu. Förra hösten flyttade jag till USA där jag gick på college, och flyttade därifrån i somras och då flyttade jag till Oslo och har en roll i deras största såpopera. Norska Days, haha 🙂 Trivs jättebra med det men i höst bär det till USA igen för att fortsätta mina studier.

Grymt Tobbe! =) Lär också ta en titt på den såpan då dina avsnitt väl dyker upp =) Hör av dig när det händer! =)

Allt väl annars? 🙂

Meems;558063 wrote: Whaaaaaat?! Hur får man tag på denna såpan?!

Jag är utbildad florist, och jobbar liiiite extra för en gammal klasskompis som valde att starta eget efter examen: vi ställde bland annat ut på Helsingborgs Bröllopsmässa i helgen. (Har även pluggat engelska på högskolan tidigare, med fokus på lingvistik.)
    Men ”till vardags” timvikarierar jag som lokalvårdare, som det så fint heter :p (på ren svenska: jag städar på en tidningsredaktion och en gymnasieskola). Det var längesen det blev något jobb nu, men ibland känns det som om jag har tre stycken, när jag även skapar musik tillsammans med en kompis. Gå gärna in och lyssna: https://soundcloud.com/profound-and-undiscovered (om ni gillar det får ni hemskt gärna titta in på Facebook med: https://www.facebook.com/TheProfoundandUndiscovered )

Haha, jaså du gör bland annat musik nuförtiden! Härligt! Måste genast ta och lyssna på vad ni har skapat! =)

Thina;557898 wrote: Jag är fritidspedagog (idag är det faktiskt precis ett år sedan jag började på mitt jobb och då var jag inte ens en hel vecka fresh out of university). Arbetar på en skola bara ett par minuters promenad från där jag bor, vilket är väldigt skönt de dagar då jag börjar 06:30 eller slutar 18:00 😉

Roligt att jobba med barn (ibland iaf) 😀 Är de snälla med dig? 😉 Eller bör man kanske vända på frågan och istället fråga om du är snäll med dem? 😉

Roligt att se er alla här i samma tråd, känns nästan som the good ol’ days här på forumet! =) Hade någon bett mig gissa vad ni skulle jobba med några år efter ”tiden med kille eller tjej-tråden” så hade jag nog haft fel på alla, förutom kanske Tobbe, han var alltid lite av en skådespelare =) Jag kommer fortfarande ihåg när vi rollspelade i tråden och trots att han var så liten så var han ju alltid sjukt inne i det 🙂

Tobbe: NÄR du blir nästa Brad Pitt så glöm inte att säga på intervjuerna att allt började på ett forum, i en specifik tråd, med rollspel, för väldigt många år sedan! 😉

Ha det gott allihopa =)

Ztoke
    Deltagare

Gisela;557895 wrote: Jag bor och arbetar i London dar jag ar projektledare pa ett internationellt mediaforetag. Jag arbetar bl.a med events, marknadsforing, sociala medier och PR. Jag arbetar t.ex tillsammans med James Scott som spelar EJ med hans sociala medier och fan-events.

Jag reser ca 200 dagar om aret och har for tillfallet som mal att forsoka ratta till min work/life balance lite.

Om jag skulle gora nagonting annat sa skulle jag antingen gora nagonting med den juridikexamen jag aven har, eller bli pilot haha!

Vilket intressant jobb! 🙂 Roligt att du har hittat till Days.nu, din information om vad som händer bakom kulisserna och hur skådespelarna tänker är minst sagt intressant! Hoppas att du stannar här länge 🙂

Ztoke
    Deltagare

Gisela;557895 wrote: Jag bor och arbetar i London dar jag ar projektledare pa ett internationellt mediaforetag. Jag arbetar bl.a med events, marknadsforing, sociala medier och PR. Jag arbetar t.ex tillsammans med James Scott som spelar EJ med hans sociala medier och fan-events.

Jag reser ca 200 dagar om aret och har for tillfallet som mal att forsoka ratta till min work/life balance lite.

Om jag skulle gora nagonting annat sa skulle jag antingen gora nagonting med den juridikexamen jag aven har, eller bli pilot haha!

Vilket intressant jobb! 🙂 Roligt att du har hittat till Days.nu, din information om vad som händer bakom kulisserna och hur skådespelarna tänker är minst sagt intressant! Hoppas att du stannar här länge 🙂

Meems
    Deltagare

Ztoke;558209 wrote:
    Haha, jaså du gör bland annat musik nuförtiden! Härligt! Måste genast ta och lyssna på vad ni har skapat! =)

Oooh ja! 🙂
    Och för att locka alla andra (igen) att lyssna, så kanske jag ska klargöra: det är jag som sjunger. Blir det mer intressant då?

Ztoke;558209 wrote:
    Roligt att se er alla här i samma tråd, känns nästan som the good ol’ days här på forumet! =) Hade någon bett mig gissa vad ni skulle jobba med några år efter ”tiden med kille eller tjej-tråden” så hade jag nog haft fel på alla, förutom kanske Tobbe, han var alltid lite av en skådespelare =) Jag kommer fortfarande ihåg när vi rollspelade i tråden och trots att han var så liten så var han ju alltid sjukt inne i det 🙂

Tobbe: NÄR du blir nästa Brad Pitt så glöm inte att säga på intervjuerna att allt började på ett forum, i en specifik tråd, med rollspel, för väldigt många år sedan! 😉

Ha det gott allihopa =)

Ähem, Mister, tänker du bara slinka undan och inte berätta vad du sysslar med? Och på något sätt så känns det som om detta genast förvandlades till en chattråd när du klev in i bilden :p
    Jag har varit otroligt nostalgisk den senaste tiden och faktiskt tänkt mycket på den aktiva tiden här. Those were the days (pun intended)… När Tobbe blir stjärna får vi alla samlas här och diskutera hur bäst han är 😉

Love would be something that I'd just know
    How you gonna know the feeling 'til you've lost it?
    I've been losing plenty since

Random
    Deltagare

Roligt att du också hittat tillbaka en visit, David! Men jag håller med Sarah – update, please! 😉
    Visst, när jag flyttar tillbaka till staterna tänkte jag ta dem med storm, tills dess får ni njuta av mitt norska genombrott. Men annars kunde jag inte må bättre alls. Vilka nostalgikickar man fick när du nämnde ”Kille eller tjej”-tråden. Alla timmar man spenderat där… 🙂
    Ta hand om er, kram!

Ztoke
    Deltagare

Meems;558219 wrote: Oooh ja! 🙂
    Och för att locka alla andra (igen) att lyssna, så kanske jag ska klargöra: det är jag som sjunger. Blir det mer intressant då?

Ähem, Mister, tänker du bara slinka undan och inte berätta vad du sysslar med? Och på något sätt så känns det som om detta genast förvandlades till en chattråd när du klev in i bilden :p
    Jag har varit otroligt nostalgisk den senaste tiden och faktiskt tänkt mycket på den aktiva tiden här. Those were the days (pun intended)… När Tobbe blir stjärna får vi alla samlas här och diskutera hur bäst han är 😉

Är det DU som sjunger!? Då blev det genast ännu mer intressant =) Har inte hunnit lyssna än men nu ska jag göra det på direkten! =)

Haha, ja det brukar som alltid lyckas bli ett chattforum av alla trådar jag besöker, sorry! ;p

Haha, slinka undan!? Jag!? ALDRIG! Måste bara göra.. ehm.. en grej! :strax:

….

..
    .

Oj! Är du kvar än! :chock:

Haha, nej jag blev bara så glad när jag såg er alla här, så i min nostalgiska eufori eller något så glömde jag bort att jag kanske skulle skriva vad jag själv gör också! 😀

Jag gör inget lika tufft som er, varken sång eller skådespelare, man kan nog rentav säga att jag har gått och blivit en riktig Svensson! 😀 Har skaffat Volvo, blivit sambo och köpt stor TV, skön soffa och tofflor, så nu så är det bara barn och hund som saknas för att uppnå målet att bli ”the svensson out of all svenssons” ;D och på jobbet så säljer jag elektronikprylar av alla de slag =) Så ska du köpa en ny TV, en ny dator eller kanske en ny mobiltelefon så kan du höra av dig till mig så ska jag se till så att du inte köper grisen i säcken utan får den absolut bästa dealen som du kan få! =)

Vad gör ni annars då när du inte är på jobbet? Har det hänt något annat intressant i era liv sen sist vi pratades vid? =) Sorry mods! :offtopic:

Ztoke
    Deltagare

Wow, du var ju jätteduktig! =) Tyckte faktiskt att en del av dina covers var skönare att lyssna på än originalen och de egna låtarna var också riktigt bra 🙂

Jag tror absolut att du kan ha en karriär inom det där bara folk får upp ögonen för dig! Du får ta och söka till idol eller något, kanske inte ditt forum (?) men what the heck, publicitet är ju alltid bra och jag lovar att rösta på dig om du kommer till finalerna! =)

Eller som backuplösning så kan vi säga som så att när Tobbe har gått och blivit nästa James Bond så får han sätta som krav för att han ska göra film 2 att du får sjunga introlåten! ^^

Jag kan bli er manager! Jag hör ju att jag har talang när det kommer till detta! =) 😀

Ztoke
    Deltagare

Wow, du var ju jätteduktig! =) Tyckte faktiskt att en del av dina covers var skönare att lyssna på än originalen och de egna låtarna var också riktigt bra 🙂

Jag tror absolut att du kan ha en karriär inom det där bara folk får upp ögonen för dig! Du får ta och söka till idol eller något, kanske inte ditt forum (?) men what the heck, publicitet är ju alltid bra och jag lovar att rösta på dig om du kommer till finalerna! =)

Eller som backuplösning så kan vi säga som så att när Tobbe har gått och blivit nästa James Bond så får han sätta som krav för att han ska göra film 2 att du får sjunga introlåten! ^^

Jag kan bli er manager! Jag hör ju att jag har talang när det kommer till detta! =) 😀

Random
    Deltagare

Sarah, jag visste inte heller att det var du som sjöng. Fantastiskt!!!
    Och vad gäller dig, David – vem kunde ha anat att du skulle gå och bli the svenssons of all svenssons? 🙂 Men kul att höra med jobbet och sambon! Grattis.

För att dra min historia lite tydligare än bara tre rader som förrut gick allt till såhär;

Jag fick mig egna lägenhet här i Göteborg när jag var 21 och hade ett jobb som jag verkligen gillade. Men tiden gick och jag kunde inte låta bli att känna mig ganska rastlös i Göteborg. Jag tyckte jag hade sett och gjort det mesta. Så som singel och uttråkad (då man gör det bästa besluten) beslöt jag mig för att flytta till USA. Efter månader av planering och pappersarbete satt jag på planet. Jag gick alltså på college i en studentstad strax norr om Los Angeles. Dit flyttade jag hösten – 13 och det var det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv. Det var som jag hade hoppast; Jul i L.A, roadtrips till San Diego, Nyår i New York och spring break i Mexico. Hursomhelst, där studerade jag alltså skådespeleri. Jag hann även bli kär och fick mig en amerikansk kille. Men sommaren började krypa på och jag var osäker om jag ville bo kvar i USA men samtidigt hade jag ju killen. Beslutet blev att jag beslöt mig för att inte fortsätta till hösten och då sprack även vårat förhållande. Lite tragiskt, men nåväl.. Nya friska tag tänkte jag som flyttade upp till Norge och Oslo i somras och av en slump just fick denna rollen i deras TV-serie. Jag såg det som ett kvitto att min utbildning hade betalats av och att jag var på rätt riktning karriärsmässigt – jag hade min egen loge, sminkös osv. Men under hösten började jag ändå känna en enorm saknad till USA så nu – bara för några veckor sen – beslöt jag mig för att jag flyttar tillbaka i höst och läser klart på mitt college, tar min examen, och sedan stannar och jobbar i landet (som man då lagligt får efter sin examen). Jag insåg att landet var bättre för mig pga, värmen, kulturen men framför allt är mitt karriärsval så mycket större där. Visst, så svårt att slå igenom men ändå mer möjligheter.
    Med den historien sagt lämnar jag er denna fredag med; Yabba Dabba Doo! Happy friday to you. 🙂

Ztoke
    Deltagare

Vilken intressant berättelse om vad du uppnått i ditt liv såhär långt! 🙂 Jag är stolt över att du tog beslutet att hoppa på det där planet då du kände att det var vad du ville! Allt för många fegar tyvärr ur på den punkten och vågar inte leva ut sin dröm, men det har du verkligen gjort! 🙂

Roligt att höra att du även hittade dig en kille där borta, tråkigt dock att det inte höll men nu ska du ju tillbaka så vi får se om det blir samma kille igen eller om du rentav hittar någon annan som är ännu mer rätt för dig, vem vet! Oavsett så verkar det som att du är på väg i rätt riktning och har det bästa framför dig! =) Det är nog bara en tidsfråga innan vi ser dig i Days! och vem vet, kanske lyckas du rentav övertala Ken Corday att skriva in Greta på nytt, så får din rollkaraktär i serien uppfylla din dröm som du hade för många år sen! Kommer du ihåg? =)

Meems
    Deltagare

Ztoke;558224 wrote:
    Haha, slinka undan!? Jag!? ALDRIG! Måste bara göra.. ehm.. en grej! :strax:

….

..
    .

Oj! Är du kvar än! :chock:

Hahaha!!!

Har nog alltid anat att där bodde en liten Svensson i dig, David. Tror alla vill vara lite Svensson innerst inne 😉 (Du bör dock byta bil om du vill behålla lite edge :p )
    Hmm, vår TV håller faktiskt på att haverera, så du kanske har några bra tips?

Tobbe, jag kan inte fatta hur otroligt mycket du har hunnit med!!! Så otroligt häftigt! Ställer du upp som guide om man kommer på besök till Kalifornien nån gång? 😉

Mitt liv har varken förvandlats till något Svensson- eller jetsetliv. På många sätt ser det ut som det alltid har gjort: pga studier och en del käppar i hjulen de senaste åren bor jag fortfarande hemma. Trots en riktig examen är det omöjligt att hitta jobb i floristbranschen, men jag ser ändå ljuset i slutet av tunneln (mer än så säger jag inte :p)
    I januari 2014 var jag på topp: gick en fantastisk utbildning med världens bästa klasskompisar där jag fick flera vänner för livet, jag var på en praktikplats där jag trivdes som fisken i vattnet, och jag hade äntligen hittat en underbar kille nere i Malmö. Livet lekte. Sen fick jag körtelfeber och därefter gick det bara utför. Förhållandet överlevde inte att vi var så mycket ifrån varandra. Och pendlingen mellan Kristianstad och Oxie (fyra timmar per dag) blev helt plötsligt helt omöjlig. Jag orkade ingenting i skolan och eftersom minsta fysiska ansträngning blev en hälsofara kunde jag inte utföra mina två sista praktiker. Det sliter på psyket när man är någon som alltid vill prestera, men det bara inte går; det syns inte på utsidan att man är sjuk, men kroppen funkar bara inte.
    Annars håller jag mest till i Kristianstad Arena eftersom jag är en extrem handbollsnörd (IFK!!!!!!!)

David, hjärtligt tack för de fina kommentarerna om låtarna!!! Det värmer verkligen 🙂 Är inte direkt förvånad över att du nämner Idol – alla gör det :p Men jag hatar att stå på scen, så det är inte alls något jag tänker satsa på. Sorry! Gillar egentligen inte låtskrivarprocessen heller; jag älskar musik som är personlig och utelämnande, men jag har svårt att själv vara så öppen. Så jag föredrar covers medan Fredrik (som är min andra musikhälft) helst gör eget material. Vill passa på att göra en liten shoutout till honom, för det är han som står för ALL musik i låtarna. Ett mindre geni är vad han är :p

Har ni kontakt med några andra från sidan?
    Av uppenbara skäl så vet jag givetvis var Stook håller hus :p Thina har jag sporadisk kontakt med (fast vi är båda jättedåliga på att höra av oss, inte sant Thina? :p) och niffin har jag nästan daglig kontakt med; hon är lite av en mentor :p

(Oj, vad långt… Hann loggas ut och allt.)

Love would be something that I'd just know
    How you gonna know the feeling 'til you've lost it?
    I've been losing plenty since

Ztoke
    Deltagare

Meems wrote:
    Hahaha!!!

Har nog alltid anat att där bodde en liten Svensson i dig, David. Tror alla vill vara lite Svensson innerst inne (Du bör dock byta bil om du vill behålla lite edge )

Haha, ja jag har nog alltid haft en liten svensson inom mig och nu på senare tid så har han blomstrat ut ordentligt, haha 😉 Oroa dig inte, jag lär nog snart vara i en ålderskris så då blir det nog röd sportbil och grejer som för de flesta andra! 😉

Meems wrote: Hmm, vår TV håller faktiskt på att haverera, så du kanske har några bra tips?

Absolut =) Men antar att resten av forumet inte bryr sig om detta så skriv gärna lite info om vad du har tänkt i ett PM istället 🙂 Typ hur stort rummet är som den ska vara i, hur långt det är ifrån TVn till soffan, vilken typ av program du/ni brukar se på och eventuell prisgräns som du inte vill överskrida, så ska jag kika på det =)

Meems wrote: Mitt liv har varken förvandlats till något Svensson- eller jetsetliv. På många sätt ser det ut som det alltid har gjort: pga studier och en del käppar i hjulen de senaste åren bor jag fortfarande hemma. Trots en riktig examen är det omöjligt att hitta jobb i floristbranschen, men jag ser ändå ljuset i slutet av tunneln (mer än så säger jag inte )
    I januari 2014 var jag på topp: gick en fantastisk utbildning med världens bästa klasskompisar där jag fick flera vänner för livet, jag var på en praktikplats där jag trivdes som fisken i vattnet, och jag hade äntligen hittat en underbar kille nere i Malmö. Livet lekte. Sen fick jag körtelfeber och därefter gick det bara utför. Förhållandet överlevde inte att vi var så mycket ifrån varandra. Och pendlingen mellan Kristianstad och Oxie (fyra timmar per dag) blev helt plötsligt helt omöjlig. Jag orkade ingenting i skolan och eftersom minsta fysiska ansträngning blev en hälsofara kunde jag inte utföra mina två sista praktiker. Det sliter på psyket när man är någon som alltid vill prestera, men det bara inte går; det syns inte på utsidan att man är sjuk, men kroppen funkar bara inte.

Tråkigt att du råkade ut för det och hamnade i en nedåtgående spiral, men nu låter det ju som att det värsta är över i alla fall, så nu är det bara att ta på dig jetpacken och flyga upp till toppen igen! =)

Meems wrote: David, hjärtligt tack för de fina kommentarerna om låtarna!!! Det värmer verkligen Är inte direkt förvånad över att du nämner Idol – alla gör det Men jag hatar att stå på scen, så det är inte alls något jag tänker satsa på. Sorry! Gillar egentligen inte låtskrivarprocessen heller; jag älskar musik som är personlig och utelämnande, men jag har svårt att själv vara så öppen. Så jag föredrar covers medan Fredrik (som är min andra musikhälft) helst gör eget material. Vill passa på att göra en liten shoutout till honom, för det är han som står för ALL musik i låtarna. Ett mindre geni är vad han är

Hehe, ja alla behöver ju inte vara bra på att skriva låtar, räcker ju med att man har en sångröst om man har någon duktig låtskrivare som gör resten och det verkar du ju ha =)

Meems wrote: Av uppenbara skäl så vet jag givetvis var Stook håller hus Thina har jag sporadisk kontakt med (fast vi är båda jättedåliga på att höra av oss, inte sant Thina? ) och niffin har jag nästan daglig kontakt med; hon är lite av en mentor

Just ja, det var länge sen man såg dem nu, hur är det med dem? Allt väl? Vad pysslar din syrra med nuförtiden? =)

Thina
    Deltagare

Ztoke;558209 wrote: Roligt att jobba med barn (ibland iaf) 😀 Är de snälla med dig? 😉 Eller bör man kanske vända på frågan och istället fråga om du är snäll med dem? 😉

Vet inte om jag gillar vad det är du antyder?! 😮 Haha! Men nädå, vi kan, både dem och jag. Tror det råder ett slags love-hate relationship both ways 😉 Haha! Och det är så sjukt grymt att arbeta med barn! Bara som den där konversationen vi hade när vi dekorerade vår avdelning inför Halloween och jag (förvisso ironiskt) säger ”Jag är ju bäst på att dekorera!” och ett av barnen, utan en sekunds tvekan, svarar ”Ja, på soptippen kanske”. Det är såna grejer jag lever för! Visst blir man förbannad ibland och undrar vad i hela fridens namn man tänkte på när man valde det här jobbet, men på det stora hela älskar jag det. I alla fall delen som involverar barnen. Skolan som organisation kunde man ju dock vara utan ibland… Ehm. Haha!

Meems;558239 wrote: Hmm, vår TV håller faktiskt på att haverera, så du kanske har några bra tips?

Och min telefon är en piece of crap som jag planerar att byta ut inom en snar framtid… 😉

Meems;558239 wrote: Thina har jag sporadisk kontakt med (fast vi är båda jättedåliga på att höra av oss, inte sant Thina? :p)

Jag är ganska säker på att Varberg hånskrattar åt oss… Haha!

Jag hoppas, David, att du inser vilket otroligt dåligt inflytande du har på oss. Här sköter vi oss alla exemplariskt och skriver inte om något annat än precis det trådarna är menade för, men så glider du in på din isbjörn från ingenstans och med ens är vi tillbaka i de dåliga vanorna vi en gång hade med att skriva långa (och ibland oväsentliga) utläggningar. (Tack! :D)

Ztoke
    Deltagare

Thina wrote: Vet inte om jag gillar vad det är du antyder?! Haha! Men nädå, vi kan, både dem och jag. Tror det råder ett slags love-hate relationship both ways Haha! Och det är så sjukt grymt att arbeta med barn! Bara som den där konversationen vi hade när vi dekorerade vår avdelning inför Halloween och jag (förvisso ironiskt) säger ”Jag är ju bäst på att dekorera!” och ett av barnen, utan en sekunds tvekan, svarar ”Ja, på soptippen kanske”. Det är såna grejer jag lever för! Visst blir man förbannad ibland och undrar vad i hela fridens namn man tänkte på när man valde det här jobbet, men på det stora hela älskar jag det. I alla fall delen som involverar barnen. Skolan som organisation kunde man ju dock vara utan ibland… Ehm. Haha!

Haha, du inbillar dig, det fanns absolut iiiingeeeen sådan antydning i det hela! :ögonrull: :tunga: :fnissa:

Nej men skämt åt sido – vad roligt att du trivs med dem! då har du valt rätt yrke! =) Sen får du sätta ned foten inför organisationen då du varit där ett tag och står på stadig mark, så får vi hoppas att de lyssnar på dig och förbättrar arbetsförhålladena på din arbetsplats =)

Thina wrote: Och min telefon är en piece of crap som jag planerar att byta ut inom en snar framtid…

Perfekt =) Vad har du för telefon idag? Har du några krav på vad den nya telefonen ska klara? Vad vill du kunna göra med den? 🙂 Hör av dig på PM så ser vi till att hitta den bästa telefonen som finns för just dig =)

Thina wrote: Jag hoppas, David, att du inser vilket otroligt dåligt inflytande du har på oss. Här sköter vi oss alla exemplariskt och skriver inte om något annat än precis det trådarna är menade för, men så glider du in på din isbjörn från ingenstans och med ens är vi tillbaka i de dåliga vanorna vi en gång hade med att skriva långa (och ibland oväsentliga) utläggningar. (Tack! )

Haha, ja jag verkar onekligen dra med mig er ned i fördärvet! =P Det verkar ju som att moddarna här inne har pensionerat sig sen jag lämnade det här stället men nu så får nog Andreas väcka dem igen dessvärre! =P Snart så står väl Andreas och hela skaran av moddar utanför min dörr med en besviken uppsyn =P Sorry! :rolleyes: :oskyldig:

Fred Andreas! Fred! :fred:

Gisela
    Deltagare

Ztoke;558215 wrote: Vilket intressant jobb! 🙂 Roligt att du har hittat till Days.nu, din information om vad som händer bakom kulisserna och hur skådespelarna tänker är minst sagt intressant! Hoppas att du stannar här länge 🙂

Ja det ar full fart. Det hander mycket spannande saker med James karriar just nu (bl.a sa ar han nyss hemkommen fran Puerto Rico dar han filmat ett pilotavsnitt till en helt ny komediserie som ar en parodi pa Lost) och vi har ju ett stort (men intimt) event han och jag i Kopenhamn i maj som narmar sig med stormsteg. 🙂 Det blir en riktig EJ-helg for bade honom och de fans som valjer att hanga pa.

Jag bjuder pa den information som jag kan dela med mig av. Jag har fortfarande Jen Lilley (som spelar Theresa) pa insidan sa att saga sa jag hoppas kunna fortsatta dela med mig sa gott jag kan. Plus att ni ju ligger ca 4 ar efter i Sverige haha, sa det finns mycket kvar for er att se som jag vet bakom kulisserna-info om.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.