Hem Forum Allmänt Days snack Vad tycker ni om Abby?

Detta ämne innehåller 13 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av  Amelia 4 år, 1 månad sedan.

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Mitt första intryck av henne är att hon är en bimbo, och jag har nästan svårt att tro att hon skulle ha Jennifer som mamma… :brydd:
    Nu har vi visserligen inte sett henne på väldigt länge. Kommer knappt ihåg när det var sist, och då var hon väl ganska mycket yngre, men hon är inte alls som jag hade tänkt mig att Jennifers dotter skulle vara liksom.

Vad tycker ni om Abby?

Love_Kate
    Deltagare

Jag håller med dig! Man kan inte tro att hon är dotter till jennifer.. Abby var inte sådan när hon var mindre, men dem ändras väl i den här åldern kanske.. Hon va så söt o snäll när hon var liten har jag för mig 🙂

Days forever
    Deltagare

Hon var lite pappas flicka om jag minns rätt

Nela
    Deltagare

håller med dig faith_hope_love 🙁 gillar inte henne

Diva style

Gisela
    Deltagare

Tyckte hon var helt ok nar hon var yngre och spelades av Ashley Benson. Nu ar karaktaren irriterande. Jag tror att dem som skriver avsnitten har svart att veta vad de ska gora med henne…

moderkakan
    Deltagare

Jag tycker att det är konstigt att hon är i samma ålder som Chad och Will. När hon var med i serien sist var hon i samma ålder som Stephanie och Chealsy. Det är som att hon har stannat några år i åldrandet. För Stephanie är väl äldre än de som går på Salem U?

Gisela
    Deltagare

Dangerous question… jag ska nog halla vad jag tycker om henne for mig sjalv… men man sager sahar, om hon inte varit med hade jag kanske fortfarande tittat (pa avsnitten som gar i USA).

Max
    Deltagare

Ja hon är i samma ålder som Chealsy ,dem va ju bästa vänner sen fick man reda på att Chealsy va Bos dotter.

Amelia
    Deltagare

Jag vill ha tillbaka gamla Abby , alltså Ashley Benson. Hon gjorde ett riktigt bra jobb med att vara en snäll och omtänksam tjej. Det fanns inte många såna i salem. Hon kunde väl komma tillbaka och bli vän med Stephanie. Om jag minns rätt så var de goda vänner när de var förut många år sedan innan vi bytte ut Stephanie. Samtidgt så slutade ju Ahsley Benson för hon ville göra andra saker som att jobba med Pretty little lairs ( där jag älskar henne som Hanna) så hon kan ju inte komma tillbaka så det är ju ganska så logiskt att de byter skådis.

Jag tycker det är dumt att de inte bara byter skådis utan byter ut själva storynlinen för henne också. Meningen är ju att Abby ska vara i samma ålder som Chelsea och Stephanie. Jag tycker det inte funkar om hon åldras bakåt helt enkelt. Jag har svårt att acceptera att hon och Will är i samma ålder nu.

Sedan verkar den nya Abby vara lite annorlunda från gamla. Snarare motsatsen från den gamla som var gullig och snäll så verkar ju denna vara ganska så bitchig och lite manipultativ. 😛

Gisela
    Deltagare

Amelia;558477 wrote: Jag vill ha tillbaka gamla Abby , alltså Ashley Benson. Hon gjorde ett riktigt bra jobb med att vara en snäll och omtänksam tjej. Det fanns inte många såna i salem. Hon kunde väl komma tillbaka och bli vän med Stephanie. Om jag minns rätt så var de goda vänner när de var förut många år sedan innan vi bytte ut Stephanie. Samtidgt så slutade ju Ahsley Benson för hon ville göra andra saker som att jobba med Pretty little lairs ( där jag älskar henne som Hanna) så hon kan ju inte komma tillbaka så det är ju ganska så logiskt att de byter skådis.

Jag tycker det är dumt att de inte bara byter skådis utan byter ut själva storynlinen för henne också. Meningen är ju att Abby ska vara i samma ålder som Chelsea och Stephanie. Jag tycker det inte funkar om hon åldras bakåt helt enkelt. Jag har svårt att acceptera att hon och Will är i samma ålder nu.

Sedan verkar den nya Abby vara lite annorlunda från gamla. Snarare motsatsen från den gamla som var gullig och snäll så verkar ju denna vara ganska så bitchig och lite manipultativ. 😛

Jag haller med. Det konstiga ar att de fortsatter att behandla henne som om hon vore samma snalla och omtanksamma person samtidigt som skadespelerskan verkar tolka sitt material pa ett helt annat satt. Det blir superkonstigt.

Amelia
    Deltagare

Gisela;558510 wrote: Jag haller med. Det konstiga ar att de fortsatter att behandla henne som om hon vore samma snalla och omtanksamma person samtidigt som skadespelerskan verkar tolka sitt material pa ett helt annat satt. Det blir superkonstigt.

Ja jag tycker hon är lite förvirrande på det sättet. Som om hon är två olika personer på något sätt 😛

Faith_Hope_Love
    Deltagare

Den senaste tiden har jag börjat tycka att Abby är helt okej trots allt. Krävdes nog bara lite getting used to, kanske. 🙂

Amelia
    Deltagare

Jag tycker också det 🙂 Hon är helt okej också. men jag föredrar den gamla men hon är nu fungerar bra också.

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.