Hem Forum Days Spoilers vem är chads far ? när kommer det att att hope är boven ?

Detta ämne innehåller 6 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av  Thez 4 år, 11 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Nela
    Deltagare

vem är Chads far ? misstänker Stepfano 😉 när kommer det ut att Hope är boven i allt detta börjar tröttna på henne,i övrigt gillar jag Hope men hon är så dålig på att spela elak hheheeheh ?

Diva style

Anton
    Åskådare

När kommer fredagen den 6/6 att visas?????????

lm_ask
    Deltagare

Nela;555346 wrote: vem är Chads far ? misstänker Stepfano 😉 när kommer det ut att Hope är boven i allt detta börjar tröttna på henne,i övrigt gillar jag Hope men hon är så dålig på att spela elak hheheeheh ?

Du har alldeles rätt ~ det är Stefano som är far till Chad och det är den hemligheten Kate går och bär på. Bo skall spela in Hope när han möter hennes mörka sida och sedan spela upp det för henne när hon är sig själv igen och då skall Hope bli så förfärad över vad hon har gjort så hon går till polisstationen och anmäler sig själv. Jag trodde att Bo skulle avslöja Hope idag men så blev det ju inte eftersom hon planerade att bränna upp honom ~ så det kanske blir nästa vecka någon gång eller veckan därpå.

Nela
    Deltagare

tack 🙂 hoppas det blir snart days har för vana att fastna för länge i en story :/

Diva style

lm_ask
    Deltagare

Nela;555355 wrote: tack 🙂 hoppas det blir snart days har för vana att fastna för länge i en story :/

Det hoppas verkligen jag med för jag hatar den här storyn. Plus att Kristian Alfonso spelar världens sämsta skurk ~ ser så fejk ut.

Nela
    Deltagare

lm_ask;555358 wrote: Det hoppas verkligen jag med för jag hatar den här storyn. Plus att Kristian Alfonso spelar världens sämsta skurk ~ ser så fejk ut.

ohhhhh yess tycker samma sak

Diva style

Thez
    Deltagare

Kommer Chad och Stefano få reda på sanningen att det är far och son? Hur går det isåfall med tanke på att dom verkar inte gilla varandra alls..??

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.