Hem Forum Days Spoilers Vem skjuter Stefano?

Detta ämne innehåller 11 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Gisela 2 år, 2 månader sedan.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare

tessvbg
    Deltagare

Tydligen ska någon skjuta Stefano, om man kollar på startsidan på denna sajten, trots att det inte ens hänt i sverige ännu.. så lika bra att fråga då, vem skjuter honom och ja, vad kommer hända?

Gisela
    Deltagare

Han blir egentligen inte alls skjuten. Ian hittar en man som ser ut som Stefano som de sedan far att se ut annu mer som Stefano, bli skjuten (av honom sjalv). Han lurar EJ och hela Salem som tror att Stefano har blivit mordad. EJ har precis innan det blivit sa arg pa Stefano att han vill skjuta honom men kan inte, sa han skjuter i vaggen istallet. Han har spar fran skottet pa sina handskar som han kastar. Dem plockar Ian upp igen och anvander for att satta dit EJ for mordet pa Stefano. Sedan hjalper Will och Sami EJ att rymma och Sami kommer med honom. Medan dem gommer sig for polisen sa blir EJ kidnappad av Ian och far veta att Stefano lever.

tessvbg
    Deltagare

Aha okej.. Men varför gör Ian så?? Vad får han ut av det hela? :S

Nela
    Deltagare

nämen det är ännu mer löjligt än avsnittet när han blev mördad.men denna tar priset. så dåligt skrivet av författarna . en man som liknar stefano omg

Diva style

Gisela
    Deltagare

Aha okej.. Men varför gör Ian så?? Vad får han ut av det hela? :S

Ian tror att han ar slakt med Stefano och EJ, och om han dodar EJ och Stefano sa tror han att han far Stefanos pengar. Han maste veta hur och var pengarna finns sa tror att han kan utpressa Stefano genom att doda EJ medan Stefano tvingas titta pa.

tessvbg
    Deltagare

Så löjligt haha! Närt kommer det fram att Steffy lever då, och att EJ är hans biologiska son? 😛

Gisela
    Deltagare

Efter Daysaster – explosionen i Salem som dodar Madison (och skadar en massa andra personer). Sami och EJ rymmer tillsammans som sagt och efter romantisk middag och hangel haha, sa blir EJ kidnappad av Ian. Da far EJ se Stefano igen och Ian talar om att brevet pa latsas. Det sandes over sommaren 2012 i USA.

sandra_22
    Deltagare

När händer de här i dom svenska avsnitten?

I-Love-days-for-ever ❤️

Gisela
    Deltagare

Det ar ganska snart vad jag forstar. Jag vet inte vad ni precis har sett i Sverige – om nagon kan svara pa var i storyn ni ar just nu sa kan jag saga hur langt ni har kvar.

Days.nu
    Forumledare

Vi är här i avsnitten >> Lexies begravning är på gång. 7:e december hos oss = 29 juni 2012 i USA.

Jag hade för mig att det var på Lexies minnesstund som ”Daysastern” slog till men tydligen inte, för det smäller inte nästa vecka i alla fall. Det måste ha varit nån annan tillställning där alla var samlade.

lovely_me86
    Deltagare

Läste att det hände i samband med Brady och Madisons bröllop. Om de skulle ha bröllopet eller mottagningen där. När är det?

Gisela
    Deltagare

Daysaster hander medan Abe och co har en valgorenhetslunch pa sjukhuset. Det ar ocksa samma dag som Brady och Madison ska gifta sig, men han ar i vag och letar efter Melanie som ar kidnappad sa sjalva brollopet hander faktiskt aldrig. Han dyker inte upp helt enkelt sa man ser egentligen ingenting av det. Explosionen ”syns” under lunchen, nere i underjorden dar Melanie och Gabi ar och i den lagerlokal EJ och Sami gommer sig i.

Lexies memorial sker utan problem. 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.