Hem Forum Personligt Chat & småsnack! Vilken bok läser du nu?

Detta ämne innehåller 234 svar, har 31 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Stook Stook 2 månader, 3 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 235 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Thirrin
    Thirrin
    Deltagare

Just nu läser jag Klinga Av Eld av Stuart Hill. Det är andra delen i Krönikan Om Ismarken eller The Icemark Chronicles som jag oftast säger. Den är otroligt bra. Vad läser ni just nu?

Profilbild på Tess
    Tess
    Deltagare

Jag läser:
    The Book of Tomorrow – Cecelia Ahern
    Självkänsla nu! – Mia Törnblom

Profilbild på Doorangel
    Doorangel
    Deltagare

Jag läser fina Ett Ufo Gör Entre av Jonas Gardell just nu.

Profilbild på RemiForever
    RemiForever
    Deltagare

Jag läser;
    Min Typ Brorsa – Johanna Lindbäck

Profilbild på Thirrin
    Thirrin
    Deltagare

Nu läser jag Last Battle of The Icemark (tredje delen i The Icemark Chronicles). Har den bara på engelska, men jag föredrar faktiskt böcker på engelska. Usch vad sorgligt slut det är! The Icemark Chronicles är Fantasy av hög klass tycker jag. Jag rekomenderar den bok serien till alla.

Profilbild på Ebony
    Ebony
    Deltagare

Läser Tårtgeneralen 🙂 Därefter blir det Två nötcreme och en moviebox!

Profilbild på Tess
    Tess
    Deltagare

Th Book Of Tomorrow – Cecelia Ahern. Började läsa den för nån månad sen, men sen gjorde jag en paus för att läsa en annan bok, men nu är jag tillbaka i denna.

Profilbild på Tess
    Tess
    Deltagare

Nu har jag påbörjat Bara Vanligt Vatten av Kajsa Ingemarsson. Hittade den äntligen på bibblan så jag lånade den och tog en paus i boken jag höll på att läsa.

Profilbild på Thirrin
    Thirrin
    Deltagare

Har bokbrist men pappa ska betala för nya böcker åt mig. Oj där lät jag nog lite bortskämd.

Profilbild på Meems
    Meems
    Deltagare

Läser sista boken i John Marsden’s ”Tomorrow When the War Began”-serie (ja, läser dem på engelska) – ”The Other Side of Dawn”. Nånstans i mitten av femte boken blir jag lite trött på det hela, det blir en aning tjatigt, men i slutet på sjätte tar det fart igen. En grymt bra bokserie som jag skulle kunna läsa om och om igen.

Love would be something that I'd just know
    How you gonna know the feeling 'til you've lost it?
    I've been losing plenty since
    Profilbild på Tess
    Tess
    Deltagare

Smet emellan lite med David Batras böcker Den som inte tar bort luddet och Vän av ordning. Riktigt kul!

Profilbild på Svakko
    Svakko
    Deltagare

Jag har läst ut boken ” Andra kvinnor”, tyckte det var en riktigt bra bok faktiskt. Men nu läser jag en bok som heter Adéle och är skriven av författaren Leslie Pearse. Den verkar väldigt bra men samtidigt sorglig samt tragisk. Jag har inte kommit så långt men början är intressant.

Profilbild på Thirrin
    Thirrin
    Deltagare

Just nu läser jag Så Långt Vingarna Bär av Julia Sandström. Det är en otroligt bra bok som håller mig fängslad från första meningen till sista.

Profilbild på Tess
    Tess
    Deltagare

Läste ut Bara Vanligt Vatten av Kajsa Ingemarsson för nån vecka sen och jag påbörjade Winter Garden av Kristin Hannah häromdagen. Har bara läst ca. 10 meningar ännu.

Profilbild på niffin
    niffin
    Deltagare

Samtal med djävulen av Inger Edelfelt & The god of the hive av Laurie R King. Bra båda två, men väldigt olika.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 235 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.